Zákaznický portál MyMewa pro textilní management je nyní dostupný po celé Evropě
Společnost Mewa zajišťuje svým klientům prodej firemního textilu a komplexní péči o něj – tedy včetně jeho vyzvedávání a doručování. To ubírá starosti podnikům, kterým tak odpadá časově náročná organizační práce.
Administrativní zátěž klientů minimalizuje nyní také online nabídka služeb MyMewa.
Rychle a přehledně
Čím víc má firma zaměstnanců, tím složitější je objednávání textilu. Aby byli všichni zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo měli k dispozici dostatek čisticích utěrek, zabere dost času. Je proto velice příjemné, když k tomu nyní stačí jen pár minut u počítače nebo chytrého telefonu. Služba je dostupná 24 hodin denně, sedm dnů v týdnu.
„Zákaznický portál MyMewa umožňuje kdykoliv prohlížet údaje o objednávkách, kontrolovat je nebo upravovat,“ vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel společnosti Mewa Textil-Service s. r. o. a pokračuje: „Znamená to, že můžete své zásoby libovolně přizpůsobovat aktuálním požadavkům zaměstnanců. Nikdy tak nehrozí, že bude například objednáno málo, nebo naopak zbytečně mnoho oblečení.“
Totéž platí také pro dodávkyčisticích utěrek. Zákazníci mohou v případě potřeby okamžitě zvýšit nebo snížit jejich potřebné množství. Stačí jen pár kliknutí, aby poptávka odpovídala aktuální spotřebě, a mohla být zohledněna při další dodávce.
Úspora času i peněz
S přehlednou a uživatelsky přívětivou servisní platformou MyMewa se lze vyhnout chybám v různých procesech. Například pokud chce podnik nahlásit změnu v počtu zaměstnanců, nutnou opravu nebo jiné požadavky týkající se pracovního oblečení, utěrek či rohoží. Výsledným benefitem pro zákazníka je nejen významná úspora času, ale také eliminace zbytečných výdajů.
Servisní portál MyMewa získal na začátku letošního roku nové funkce. Je dostupný téměř ve všech evropských zemích, kde má poskytovatel textilních služeb pobočky, tedy i v České republice. Zákazníci díky tomu mají kdykoliv přehled o měsíčních nákladech na jednotlivé produkty, vidí neuhrazené i zaplacené faktury nebo objednané množství textilu. Mohou také rychle a úsporně měnit intervaly zásobování.
Textilní vybavení je evidováno jmenovitě pro každého zaměstnance. To velmi usnadňuje konkrétní přizpůsobování velikostí a objemu dodávek pro určitý počet pracovníků. Také opravy různých kusů oblečení lze zadat v několika jednoduchých krocích. Stačí poškozená místa označit pomocí online nástroje, který se snadno používá a rovněž snižuje zbytečné administrativní úkony na straně zákazníka.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!