Společnost Mewa s cenou za zákaznický portál

Poskytovatel textilních služeb, společnost MEWA, získala ocenění SAP Innovation Award 2025 v kategorii Zákaznická zkušenost za vývoj inovativních servisních aplikací. Porota ocenila integrované řešení pro automatizaci tiketů, které zákazníkům umožňuje ještě pohodlnější uživatelský zážitek. Vývoj a implementaci tohoto řešení realizovala Mewa ve spolupráci s firmou Sybit.

Mewa každoročně zpracovává více než 200 000 požadavků od B2B zákazníků v Evropě, jejichž řešení prostřednictvím e-mailu nebo telefonu je časově i finančně náročné. Aby byly servisní procesy efektivnější a transparentnější, je digitální zákaznický portál mymewa.com neustále rozšiřován o nové samoobslužné funkce. Aktuální inovaci, kterou ocenila společnost SAP v Madridu, nabízí automatizovaný systém ticketů pro servisní požadavky, jako jsou dodatečné objednávky, změny nebo přehled o stavu dodávek pracovních oděvů a utěrek v rámci komplexních služeb.

Digitální služby vytvářejí čas pro osobní poradenství

Zákaznický portál a implementovaný systém ticketů využívají SAP Commerce Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud a SAP ERP. Díky standardizované automatizaci se průměrná doba zpracování jednoho ticketu zkrátila přibližně o 15 minut. Ušetřený čas mohou servisní týmy věnovat individuální podpoře při složitějších problémech a poradenským službám v otázkách kvality.

Kromě individuálnější kvality služeb zákazníci těží také z větší transparentnosti digitálních funkcí: mohou nepřetržitě spravovat svůj oděvní inventář ve všech pobočkách, prohlížet si faktury a bez zbytečné ztráty času dostávat zpětnou vazbu ihned po vyřízení servisních požadavků. Digitální řešení přispívá také k udržitelnosti, protože používání portálu výrazně snižuje spotřebu papíru.

Aby bylo zajištěno, že při dalším vývoji služeb a procesů bude zohledněn pohled zákazníků, byly aplikace vyvinuty ve spolupráci s uživateli z praxe, mimo jiné za účasti zákaznické rady společnosti Mewa. Pravidelné průzkumy spokojenosti zákazníků a měření indexu jejich loajality dokazují, že díky nabídce digitálních služeb se podařilo zvýšit jejich celkovou spokojenost.

Osobní kontakt zůstává zásadní

Rainer Monteagudo Santí, vedoucí oddělení strategického marketingu a produktového managementu společnosti Mewa řekl: „Naším cílem je být blízko zákazníkům a poskytovat jim ty nejlepší služby – partnersky, spolehlivě a ve vysoké kvalitě. Díky digitalizaci to můžeme i nadále zajišťovat a současně zvyšovat efektivitu a transparentnost pro obě strany. Tím si udržujeme konkurenceschopnost jak pro naše zákazníky, tak i pro naše zaměstnance.“

I přes rostoucí digitalizaci servisních procesů klade společnost Mewa i nadále důraz na osobní vztah se zákazníky. Přímý kontakt s poskytovatelem textilních služeb je možný kdykoli, a to telefonicky nebo e-mailem. Odbornou péči na místě zajišťuje tým prodejců, zákaznického servisu a kvalifikovaných servisních řidičů. Malé a střední podniky jsou obsluhovány regionálně, zatímco velcí zákazníci s více pobočkami v tuzemsku i v zahraničí mají k dispozici centrální zákaznický servis.*

Foto archiv/Mewa

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.