« Všechny Akce

Základní pravidla pro mediální komunikaci ve státní správě MgA. Martin Ayrer

8. 2. 2019 | 9:00 - 15:00

Co se dozvíte a k čemu to bude dobré?

  1. KOMUNIKAČNÍ CÍLE: Jaké jsou vaše cíle?

Definování základních komunikačních cílů společnosti/instituce je grunt

Vím, co, proč, komu, kdy a jak chci komunikovat (znám svoje téma, svoji cílovou skupinu)

Jak si definovat komunikační cíle (marketingový a PR plán)

Harmonogram komunikace, denní, týdenní, měsíční, půlroční, roční, víceleté,  KDY JE REALIZOVAT

 

  1. SPRAVNÝ TÝM: Máte správný tým? Odpovídá jeho složení vaším cílům? 

Role a odpovědnost v tiskových a PR odděleních

Složení tymu: specialista na sociální sítě, monitoring, textař, PRista, event manažer, tiskový mluvci, mediální analytik, rešeršista, (uvést u nich krátce roli, kterou v tymu mají)

Základní nástroje, s kterými tým operuje: Základní analytické programy (Newton, Monitora, CTK, další)

Mediální analýzy – jaké se nabízí, jak je poskaládat, jak nastavit cíle-příklady, jak mohou fungovat, co nám mlhou říci, jak s nimi efektivně pracovat

 

  1. CÍLENÍ: Kdo je můj novinář aneb trefujte se do černého!

S kým komunikovat a s kým ne. Určit si šíři mediálního záběru - analýza médií (definovat si cílová média média + klíčové novináře + gatekeepery + opinion leadery)

Jak si vytvořit funkční databázi novinářů, jak ji utřídit, kontakty (Excel tabulka, doplňování, rozdělení, mailing listy, telefonní čísla, poznámky), jak ji spravovat

Větší detail - Mediální analýza jednotlivých novinářů (pozitivní, negativní, ambivalentní) - vím, kdo je můj novinář

 

  1. PŘEMÝŠLEJ JAKO NOVINÁŘ: Jak myslí novináři?

Základní pravidla, která rozhodují o tom, zda zpráva pronikne do médií (5 základních definic pro úspěšný zásah)

 

  1. JAK EFEKTIVNĚ KOMUNIKOVAT: Jak správně napsat – avízo, pozvánku, tiskovou zprávu, komentář + jak je dostat k novinářům

Příklad avíza

Příklad pozvánky

Příklad Tiskové zprávy

Jak pracovat se sociálními sítěmi – základní info

 

  1. PRACUJETE KOMPLEXNĚ A KONCEPČNĚ: Tvořte mediální projekty

Mediální projekt - jak jej připravit a jak funguje

Komplexní mediální, PR a veřejná komunikace (příklad mediálního projektu)

 

  1. JAK ZAJISTIT, ABY SI VAŠICH ZPRÁV NOVINÁŘ VŠIML

Jak dostat naše zprávy k novinářům (maily, telefon, sociální sítě, web, sms, mobilní aplikace atd.)

 

  1. ZPĚTNÁ VAZBA: Interakce + zpětná vazba/hodnotící zprava (zpětná vazba je snídaně králů) + jak se z ní poučit

 

Case study - praktický příklad mediálního projektu

a:3:{s:7:"address";s:68:"Praha, okres Hlavní město Praha, kraj Hlavní město Praha, Česko";s:3:"lat";s:13:"50.0835493857";s:3:"lng";s:13:"14.4341412988";}

Aliaves a.s.
www.aliaves.cz
e-mail: prihlaska@aliaves.cz
tel: + 420 222 511 152

Adresa události:

Mapa:
Pořadatel:


Adresa:
Telefon:
E-mail:

Podrobnosti

Datum:
8. 2. 2019
Čas:
9:00 - 15:00

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down