Martin Záklasník, předseda představenstva energetické společnosti E.ON, představil v pondělí 16. dubna na Fakultě mezinárodních vztahů před zaplněnou aulou studentům VŠE, dalším akademickým pracovníkům i absolventům v rámci bloku Světová ekonomika svou představu a vizi společnosti E.ON jako tzv. Lovebrand.
Po přednášce následovala diskuze s přítomnými studenty na témata spojená nejen s toutu problematikou, ale i dalšími zajímavostmi z oblasti energetiky a ekonomiky.
Martin Záklasník studoval ekonomii na univerzitách v Praze a ve Vídni a naposledy působil jako vedoucí B2B marketingu a prodeje významným zákazníkům společnosti T-Mobile v Praze. Do roku 2008 pracoval na různých manažerských pozicích v Berlíně.
Hlavní aktivity energetické společnosti E.ON spočívají v České republice v prodeji a dodávkách elektřiny a plynu, především na jihu Čech, Moravy a Vysočině. Společnost má v současné době necelých 1,5 milionu zákazníků a zaměstnává zhruba 2 400 lidí.
Red (Zdroj: E.ON)