Do nedávno založené agentury Obnovitelně.PRO přichází Jenda Žáček na pozici CEO. Agentura se zaměřuje na komunikační podporu značek, které chtějí komunikovat témata udržitelnosti, odpovědného přístupu, obnovitelných zdrojů energie, čistých technologií, dekarbonizace či cirkulární ekonomiky. Směřuje do zcela nového segmentu, který v posledních letech roste, a je první českou agenturou se zaměřením na tato témata.
„Témata udržitelnosti a společenské odpovědnosti, stejně jako obnovitelných zdrojů energie, se stávají čím dál důležitější. To s sebou přináší i vyšší potřebu komunikovat, vysvětlovat a zvyšovat povědomí o jejich potenciálu, a to nejen v ekonomické transformaci. Energetika, udržitelnost a odpovědnost už nejsou odborná témata – jsou přítomná v našich životech každodenně. A tím i nezbytnou součástí komunikace každé značky. Takovým zaměřením se na poli komunikace pohybujeme ve zcela novém segmentu,“ uvádí Jenda Žáček, CEO Obnovitelně.PRO.
Komplexní služby
Agentura s těžištěm v media relations teď posouvá svou působnost k all servisu a komplexním řešením v externí komunikaci. Nabízí tak klientům strategii i digital – správu sítí, weby nebo kampaně, dokáže poradit i s ESG reportingem a jeho efektivním využitím v komunikaci. Udržitelná témata dokáže agentura díky zkušenému týmu s unikátním know-how komunikovat efektivně a pomáhá klientům formulovat složitá expertní témata tak, aby byla pochopitelná i pro laické cílové skupiny. Jenda Žáček v poslední dekádě konzultoval na volné noze jako brand strategist – konzultant a lektor strategie značek. Dříve působil jako šéf komunikace či mluvčí Aspen Institute Central Europe, Ministerstva zemědělství, Zelených nebo českých skautů. Do agentury přináší zkušenosti s řízením digitálních projektů a kampaní, strategií značek, omnikanálovou, strategickou i krizovou komunikací. „I když si člověk ve freelance režimu na různé projekty sestavuje vlastní tým a spolupracuje s řadou kolegů, je týmová práce něco, na co se v pojetí moderní agentury opravdu těším. V Obnovitelně.PRO se spojují dvě věci, které mě provází celý život: vize efektivní, uvěřitelné komunikace a zároveň téma udržitelnosti a odpovědnosti. Vnímám potenciál agentury, která tématy odpovědnosti žije a umí je pomoci promyslet a úspěšně komunikovat i svým klientům, což mě na ní baví,“ dodává Jan Žáček.
Agentura má ve svém týmu také například zkušené komunikátory. Součástí týmu jsou i další kolegové se specializací na media relations, marketing či tvorbu webu a agentura postupně otevírá i další pozice.
/zr/
Na foto: J. Žáček