SpolečnostWoltair, jejíž misí je urychlovat zavádění obnovitelných zdrojů energie do domácností, posouvá digitalizaci procesů na novou úroveň. Přišla s unikátním self-service prodejem tepelných čerpadel a fotovoltaiky. Díky němu zkracuje administrativní proces ze dvou týdnů na dva dny.
Woltair čím dál tím víc sází na maximální využití digitalizace a automatizace procesů a usiluje o co nejdelší protažení digitální cesty od on-line kalkulačky až po digitální podpis kontraktu. Zavedení self-service prodeje tepelných čerpadel a fotovoltaiky je zásadním krokem na této cestě a představuje podobnou změnu, jakou je například online konfigurace při výběru a prodeji aut.
Rychlost, pohodlí, bezpečí
Pilotní dvouměsíční projekt samoobslužného prodeje, který běžel v Česku a Německu, se velmi dobře osvědčil, když jej zákazníci využili u 50 % zakázek. Jejich podíl navíc roste a před únorovou změnou dotačních podmínek se vyšplhal až na 80 %. Nyní Woltair na self-service prodej přechází naplno ve všech zemích, kde působí. Tedy kromě Česka a Německa také v Polsku a Itálii.
V případě zájmu o tepelné čerpadlo či fotovoltaiku si zákazník může vybrat, zda zvolí cestu self-service prodeje, nebo návštěvu obchodního zástupce. „Pro klienty samozřejmě zachováváme i nadále tradiční off-line prodej, ale většinu zakázek chceme směřovat právě do self-service. Naším cílem je neustále vylepšovat samoobslužný prodej, aby zájemce bavil, byl pro něj srozumitelný a cítil se komfortně. Zkrátka aby výsledkem byla co nejpříjemnější zkušenost. To je pro nás to nejdůležitější,“ říká Žaneta Pavlíčková (obrázek) z firmy Woltair.
Zákaznická podpora samozřejmostí
Self-service prodej je zákazníkům dostupný jak v desktopové, tak mobilní verzi webu. Po celou dobu je zájemcům k dispozici zákaznická podpora, která poskytuje asistenci s vyplněním formuláře. „Kromě výrazného zrychlení procesu, které oceňují zákazníci nejen v situaci rychle se měnících dotačních podmínek, je klíčovou přidanou hodnotou self-service prodeje pohodlí a možnost vyřídit vše na dálku,” doplňuje Pavlíčková.
Zákazníci současně nemusí mít obavy z chybně vyplněných informací nebo z nečekaných technických nesrovnalostí. V celém procesu jsou nastaveny kontrolní mechanismy a nástroje, které pomáhají vybrat to nejlepší řešení pro daného klienta a předem odhalit případné nesrovnalosti nebo technické překážky. Po dokončení self-service prodeje následuje návštěva technika, který v místě instalaceověří technickou realizovatelnost vybraného řešení. Ten samý technik potom vybrané zařízení instaluje.
„Pokud by se náhodou stalo, že technik odhalí nějaké nové skutečnosti bránící instalaci, smlouva se rozváže z důvodu nerealizovatelnosti. Není tak třeba se self-service prodeje obávat,“ uzavírá Žaneta Pavlíčková.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!